Welcome to strollermania.. you will be entertain by.....

Puan taqiah @ En Zainal sms us to 019-7163054 or email us at en_zainal@yahoo.com

We are running online business. Prices are not fixed, negotiating are welcome.



Saturday, January 2, 2010

COMBI: brand new combi di pasaran VS combi used....menang lagi memakai

salam abang akak....

saja buka post nie cuma nak share denga suma orang...
banyak orang tanya kat saya bila beli stroller kat blog saya..kalo harga baru berapa? tuh lah soalan yang biasa keluar... anyway saya pun malas nak survey.. tapi ari nie saya tersurvey.. memang lah harga baru combi mahal......

saya tengok kat ebay.com.my combi trifold rm899 dan jenis combi reversible rm1199
beli used barang boleh pakai dan cantik lagi boleh dapat dalam harga 2-3 ratus sahaja...
berbaloi tak ... berbaloi-baloi...

tak pecaya cuba lah tengok...buka ebay malaysia.. taip combi stroller

wassalam

1 comment:

  1. kak kalau tak ade jenama combi brand graco pun blh.mohd soffian (017-3318232)

    ReplyDelete